Matte A

Hade nationella i matte A idag. Kändes förvånansvärt bra. Trodde det skulle gå åt pipsvängen men det tror jag inte att det gjorde. Inte av min intuition att döma i alla fall. ;-)
Hur som helst... Världsbra väder ute!! 22.3 grader i skuggan och himlen är hetl blå! (I alla fall här i Trollhättan) trots det orkar jag inte gå ut och lägga mig att sola. Det är nästan för varmt. Istället hade jag tänkt ta mig en ronda i stan, tyvärr är det ju marknad idag, vilket det är första onsdagen varje månad. As mycket folk och jag orkar bara inte med det. En sak som är lite jobbig när det är så varmt är att man mår illa när man ätit något eller också tappar man aptiten totalt. Men vafan, man ska inte klaga!
Haha, kom att tänka på en sak nu! Det var en jävla gubbe som kom i sin bil och började snacka med mig när jag cyklade hem från skolan idag. Fick änna vibbarna av att han flirtade lite... "Är du inte lite lat som går med cykeln, du som har så många växlar..." Sa han med en klatschig klang i rösten. Sedan fake-skrattade han så att jag inte kunde hålla mig heller. Började asgarva jag med och då trodde la han att det var hans skit dåliga skämt som jag skrattade åt. Men den bjuder jag på! :-P Jag lyckas alltid råka ut för snuskgubbar som raggar på smpåbrudar, A-lagare på torget och andra äldre män med minst 90% grått hår på huvudet. haha. Lite kul att skämta om efteråt för dom är något såppas kassa på att skämta och nästan allla drar värsta snuskiga skämten också.
Jaja, ville bara skriva av mig lite innan jag drog.
Ha det gott i solen och glöm inte glajjorna ;-)
Peace! /S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0