deppdag...

Skola imorgon, depp. Ingen Kent längre, depp. Börja ha naturkunskap och geografi på engelska igen, depp (i alla fall halvt. kommer sakna karate-kent) ågren för typ ingenting idag, depp. Allt känns depp idag. Kom och tänka på den där kvällen förut. Fan... Alla bilder bara spelades framför ögonen på mig och fy fan vad illa jag måår!! Magen bara vänder sig på mig. Usch. Om jag ändå kunde spola tillbaka tiden och göra något åt det som hände. Om jag bara kunde spola tillbaka tiden och slutat när det var nog. Om jag bara kunde spola tillbaka tiden och inte gå dit alls. Det kommer alltid att finnas där, kommer aldrig gå att sudda ut. Det sägs att man ångrar saker man aldrig gjort, men det här ångrar jag att jag gjorde. Om jag inte hade hängt med ut den kvällen hade jag stått här och varit utan en väldigt obehaglig och onödig erfarenhet. Men det är ingen idé att lipa för sånt som redan har hänt, bara att blicka framåt och hoppas på det bästa. Det går ju liksom inte att ändra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0