Work, work...

Har jobbat hela veckan. Triv så jävla bra på det här stället alltså! Hur goa jobbarkompisar som helst, hur roliga uppgifter som helst och allt är bara så jävla bra. Börjar dock väldigt tidigt och slutar väldigt sent. Men det är i alla fall värt pengarna.
Stack till biblioteket och lånade en bok på franska efter jobbet också. Ska improve (vad det nu heter på svenska, haha. glömmer faktiskt jätte många ord när man läser på engelska i skolan) min franska under sommarlovet. Så så är det med det. Sedan var jag på apoteket o handlade lite, skulle ta ut lite receptbelagda grejor o så. Vissnade när jag såg att hela apoteket var en enda lång kö, så jag missade så klart bussen hem. men det gorde inget. för jag stod så länge på apoteket att jag kom precis i tid till bussen en halvtimma efter.

Förresten. Bloggar ju inte så mycket just nu, dels för att jag inte kommit igång riktigt (trots att jag haft bloggen hur länge som helst) men framför allt för att jag inte har tid. Men det blir det absolut bättring på sedan när jag skaffar mig min MacBook för då kommer jag ha med mig den hela tiden och kommer därmed ha möjlighet att liveblogga vart jag än är ;-) Bra bra.
Ska göra en STOR kopp te nu o slänga mig i TV soffan och bara dö ungefär. Ha det gott! Tjing /Sandra.

Kommentarer
Postat av: William

vart jobbar du? :P

2008-07-20 @ 16:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0