Nightingale

Den låten måste laddas ned. Hur bra som helst verkligen!!

Och från det ena till det andra, (britneys syster fick en flicka för er som inte vet det) men det var inte det jag skulle säga. Sitter här sjuk som jag är och kom att tänka på att jag inte valt vad mitt projektarbete ska handla om och alla treorna sa att man skulle välja något underhållande som man inte gillade. låter lätt...not! Att man inte gillade det var bra för när projektarbetet är klart brukar man vara så less på det man arbetat om att man aldrig mer vill veta av det. haha. Jaja. ska se apocalypto snart, löv Rudy Youngblood eller Jaguar Paw som han kallas i filmen, men först ska jag nog se på Die Weisse Massai (The white masai) där Jacky Ido är så het att jag nästan ramlar av stolen i varje scen han är med, dvs genom nästan hela filmen. haha!  Ser ut som att den blir klar först. Hur bra som helst är de verkligen. har sett filmerna hundra tusentals gånger och tröttnar aldrig. verkligen att rekomendera. Shit, det här inlägget känns väldigt flummigt. men whatever!
Cheers/Sando.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0