Midsommar -08

Sitter här och förbannar min hals. Jäkligt kul att sitta hemma och fira midsommar helt själv framför TV:n. Missade Fallens Dagar förra året och missar midsommar iår. goet! noet! Man får väl se det från den ljusa  sidan; min kropp slipper de påfrestningar som midsommar innebär. haha. Måste ju vila upp mig till Arvika. Men jag fick just reda på att jag inte kommer få mina pengar förrän på fredag så jag börjar bli lite smått orolig om det kommer finnas saker kvar som jag behöver köpa med mig och framför allt om jag kommer hinna. Jaja. det löser sig förhoppningsvis i slutändan. Det brukar ju göra det... Hoppas att jag hinner köpa min LW biljett innan de tar slut också. Annars vore det ju katastrof.
Ne, nu ska jag upp på mitt rum och städa, sedan ska jag dra en maskin tvätt och därefter käka en god midsommarmiddag och därefter dö i soffan med massa bra filmer och kanske något bloss då och då ;-)
Puesz/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0